Aquest post neix, en part, com a complement de l’entrada que l’Albert Sierra va publicar fa uns dies en el seu blog Museus 2.0. En aquesta es posava a debat la possibilitat que alguns museus proporcionin una comunitat pròpia en la seva institució, com en el cas del Louvre.
Per completar aquest debat, a través del blog d’en Tolo Moya, historiador i especialista en públicitat, relacions públiques i màrketing polític, i gràcies a la feina de Dosdoce i a BPMO, hem obtingut un quadre resum de les principals xarxes que existeixen actualment. En aquesta mapa sintètic hi trobem representades les principals característiques de cadascuna: tipologia (n’hi de dedicades a la literatura, a empreses, etc.), visibilitat, cost, atenció al client, comunicació interna, etc. Esperem que ens ajudi a acabar-nos de situar dins d’aquest complex panorama que cada vegada creix més!.
Un blog molt interessant. I aquesta última entrada també. L’únic inconvenient és que la foto resulta massa gran per veure-la amb claredat. Hi ha alguna versió més reduïda? Gràcies i molta sort en el projecte.
Primer de tot, gràcies per seguir el blog, esperem poder aportar alguna novetat i bones opinions. Les imatges estan extretes de Dosdoce (http://www.dosdoce.com/articulo/estudios/3665/chuleta-de-las-redes-sociales-en-catalan/) on només hi figura aquesta ressolució. Et recomano que si ho has d’imprimir col·loquis les dues imatges en un word amb el full vertical. Sinó, sempre estàs a temps a reduïr els requadres amb un editor d’imatges.