L’art de l’expectativa: els Víkings desembarquen al MMB

Avui, un post breu per destacar la campanya promocional a Facebook que s’ha dut a terme recentment al Museu Marítim de Barcelona, en motiu de la flamant exposició sobre el món víking.

La veritat és que no té res de sorprenent com a acció comunicativa, se n’han fet d’altres de similars, però destaca pel fet d’estar ben planificada i executada, oferint petites càpsules curioses al llarg dels dies anteriors a la inauguració. En format vídeo, imatge o esdeveniment, molts usuaris s’ha anat encuriosint i compartint aquesta prèvia, com és el cas del joc “Hnefatafl” o el desembarcament de peces i la seva instal·lació.Hnefatafl

La campanya s’emmarca en una estratègia digital que abraça altres accions, com és la visita especial per a bloggers que va tenir lloc a inicis d’abril, i de la qual se’n relata l’experiència als blogs Miradas desde la Copa i Raining Stones, o el llançament d’un concurs de microrelats: un exemple a seguir per altres museus en properes exposicions.

 

La seqüència completa dels 11 dies d’expectativa a Facebook, en la següent galeria:

Aquesta presentació amb diapositives necessita JavaScript.

Anuncis

Deixa un comentari

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s